Král silnic. Tak by se dal představit nový Triumph Rocket, který půjde do prodeje v roce 2020. Jeho cena zatím není známá, ale už teď je jisté, že půjde o naprostý skvost. A protože jedna nestačí, společnost se rozhodla vytvořit hned dvě verze tohoto báječného stroje.
Dvě varianty
Proč dvě? Jednoduše proto, že každá je vhodná pro jiný typ silnic. První typ s označením R jsou lepší pro typické evropské silnice, po kterých jezdíme každý den. To znamená, že je vhodnější na cesty se zatáčkami. Při zatáčení se s ním budete cítit lépe a bude také lépe reagovat.
Druhá varianta s označením GT je naopak báječná na typické americké silnice. Pokud máte v plánu si projet Route 66, tak je to naprostý ideál. Je vytvořena tak, že lépe sedí na cestě a hůře se s ní zatáčí. Nebojte, obě verze dostanete z nuly na stovku za pouhých 2,89 sekund. V tom rozdíl není.
Motor jako středobod vesmíru
Nejdůležitějším charakterem těchto strojů není jejich nádherný vzhled, ale výkonný motor. Na tom si firma dala skutečně záležet. Zatímco průměrná hodnota objemu běžných vozidel v Evropě je 1,6 litru, Trumph Rocket 3 se pyšní tříválcem s objemem 2,5 litru. Z toho vychází vše ostatní, protože právě v tom spočívá síla všeho.
Kromě toho má ale neuvěřitelný točivý moment 220 N.m při 4000 otáčkách za minutu a výkon 123 kW při otáčkách 6000 za minutu. Silný pohon znamená těžkou motorku. Omyl. Vývojáři si dali záležet na tom, aby váha nebyla příliš vysoká a podařilo se to. Podařilo se jim ušetřit celých 18 kg na motoru a 40 kg celkem oproti limitované edici Rocket 3 TFC, kterou Triumph představil na počátku tohoto roku.
Moderní vymoženosti
Kromě všech možných výhod tohoto modelu a spolehlivosti výrobce si můžete užít ještě něco navíc. Na Rocket 3 najdete USB port pro nabíjení smartphonu, stejně jako možnost bezklíčového zapalování nebo tempomat. To pochopitelně není všechno. Jde o komplexní, nádhernou a silnou krásku, která potěší každého fanouška.